perjantai 25. heinäkuuta 2014

Nas Nas NAAAS!

MOI! Tästä linkistä löydät "kuvatarina 1/6 -6/6" kokonaan (<-Elikä koko tarinan)

Tässä pieni kuvatarina Leviltä. Mukana: http://pullip-paivani.blogspot.fi/ . Varoitus: Laatu on melko huono.

(Popi on nykyään Taran puolella)
 Tiina: Zzz...
Melissa: *Herää*
 Höpö: Nass... On aamu...
Popi: Näin siis tehdään...
Tara: Minun kuuluu sanoa tuo. Minä olen pääpahis!
Popi: Älä huuda.
 Tiina: Huomenta! Mennäänkö ulos?
Melissa: Jep. On hyvä saada aamuisin raitista ilmaa.
 Höpö: Naaas!
 Melissa: Tuolla on joku?
Tiina: Tuskin....
 Höpö: Nas.
 Melissa: Moi, Höpö! Oletko sinäkin lomalla?
 Höpö: En oikeastaan ole lomalla (naas). Minä (nas) etsin nassulan eeposta, joka oli sinulla lainassa... Mihin (nas) laitoit sen?
 Melissa: Sinun huoneeseesi palautin...
 Höpö: Naaaaas! Tulinko tänne turhaan?!
 Tiina: Tuolta tulee 2 tyyppiä.
 Höpö: Tara ja Popi...
Popi: Pitäisikö vielä kerrata...
 Tara: No ei todellakaan pidä! Haluamme nassulan eepoksen ja kukistaa Höpön! Emme muuta! Tuliko selväksi! (Ja minä olen pääpahis, et sinä, Popi!!)
Popi: Au! Tuli tuli...
 Tara: Taisin sanoa liikaa...
?????

 Ja tappelu alkoi....





Ja niin Höpö jatkoi nassulan eepoksen etsimistä... Samoin Tara ja Popi...
Jatkuu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Minkä takia en ole muokannut blogiani pitkään aikaan?

Blogin tiedot