perjantai 27. joulukuuta 2013

Kuvatarina:

Kisailua osa 1/6(Mukana Nukkejen lumoissa blogi: http://nukkejenlumoissa.blogspot.fi/))


Tuomari Sassy: Tervetuloa,minä olen tuomari Sassy ja vieressäni istuu tuomari Geopardi.
Tuomari Geopardi: Tulemme seuraamaan kisaa jonka säännöt ovat helppoja.
Tuomari Geopardi: Kisailijat jaetaan seitsemään kahden hengen tiimiin, jotka lähtevät maaliviivalta.Tiimien on tarkoitus löytää kilpailun alueelta esine ja tuoda se maaliviivalle.Kilpailussa rangaistuksen saa, jos paita on liian ylhäällä tai alhaalla.Jos kilpapari satuttaa itsensä silleen, että hän ei pysty enään jatkamaan,niin heidät heitetään ulos kisasta.
Tuomari Sassy: Kilpailun esineet ovat arvojärjestyksessä, joka tarkoittaa sitä, että ensimmäinen tiimi, joka putoaa,niin he saavat kaikista ala-arvoisimman esineen.

Tuomari Sassy: Tässä on tiimi yksi, johon kuuluvat Höpö ja Melissa(Nukkejen lumoissa blogista.).
Tuomari Sassy: Tässä on tiimi kaksi, johon kuuluvat Tara ja Abby(Nukkejen lumoissa blogin hahmo.).
Tuomari Sassy: Tässä on tiimi kolme, johon kuuluvat Keltsu ja Frankie(Nukkejen lumoissa blogin hahmo.).
Tuomari Sassy: Tässä on tiimi neljä,johon kuuluvat Pesu ja Iiris(Nukkejen lumoissa blogin hahmo.).
Tuomari Sassy: Tässä on tiimi viisi,johon kuuluvat Jopi ja Laura(Nukkejen lumoissa blogin hahmo.).
Tuomari Sassy: Tässä on tiimi kuusi, johon kuuluvat Popi ja Disa(Nukkejen lumoissa blogin hahmo.).
Tuomari Sassy: Viimeiseen tiimiimme eli tiimi seitsemään kuuluvat Töpö ja Clawdeen(Nukkejen lumoissa blogin hahmo.).
Tuomari Geopardi: Paikoillanne...valmiina...hep!
Höpö: Löytyyköhän tämän kukkulan alta esine?
Melissa: Eipä taida löytyä.
Tara: Tarkkaillaan muita,jotta löytäisimme heikon tyypin.
Abby: Minä tiedän erään tyypin,joka on heikko.
Keltsu: Auta minua!!!
Frankie: Kohta.
Iiris: Pääsimmehän sentään ylös.
Pesu: Nyt alkoi janottamaan.
Laura: En pidä sinusta,Jopi.
Jopi: Mikset?
Laura: Koska olet tyhmä!
Disa: Voisitko auttaa minua,Popi?
Popi: Okei.
Clawdeen: Mihin mentäisiin?
Töpö: En tiedä vielä.
Frankie: Minä etsin täältä.
Keltsu: Ok.
Frankie: Apua!Minä juutuin kiinni.
Keltsu: Tulen auttamaan!
Keltsu: Ota kädestäni kiinni!
Frankie: Kiitos paljon.
Keltsu: Eipä kestä.
Keltsu: Lähdetäänkö katsomaan toisesta päästä?
Frankie: Okei.
Frankie: Levähdetäänkö ensin?
Keltsu: Se sopii.
Keltsu: Aloitetaan nyt etsinnät.
Abby: Tuolla hän on.
Tara: Okei.Abby,minulla on suunnitelma.
Frankie: Keltsu!Löysin esineen,mutta juutuin kiinni.
Keltsu: Sainpas sinut ulos.
Frankie: Tämä putkilo on yksi niistä esineistä,Keltsu.
Keltsu: Eikö olekkin hienot maisemat.
Frankie: Kyllä on.
Frankie: Voi ei!Minun käteni menivät palasiksi!
Tara: Hei hei!!!


Tuomari Sassy: Tiimi kolmen jäsenet eivät pysty jatkamaan.
Tuomari Geopardi: He joutuvat ulos kisasta.


Jatkuu























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Minkä takia en ole muokannut blogiani pitkään aikaan?

Blogin tiedot